Orättvist

Ja, jag tycker livet är orättvist just nu.
Varför i hela friden ska det drabba just honom?
Räcker det inte med att en i familjen går hemma på heltid?
Fy fan som det ser ut, kan liknas vid en kraftig brännskada från solen - illröd.
Blåsor och skit, ömma muskler och dumma leder.
Får bara hoppas att det bestämmer sig för antingen hud eller muskler, inte båda, det kan bara inte vara meningen!!
USCH!!
Det gör mig så ledsen, varför?!?

Och nästa fredag är det begravning.
Ännu en orättvisa.
Är det verkligen så det ska vara?
Att E måste begrava två familjemedlemmar på mindre än en månad? förjävligt om ni frågar mig!

Nåja, det finns ju iaf en ljuspunkt i allt det mörka.
Idag påbörjar vi resan mot Dalarna.
Imorgonkväll får jag träffa henne för första gången.
Fröken Fröjd - min Exa.
Ska bli såå roligt!
Men nu har jag väntat så otroligt länge så när det närmar sig känns det helt overkligt.
Luften pös liksom ut och nu fattar jag inte att det faktiskt är dags.
Kul ska det bli iaf!
Även om det är en otroligt lång resa vi har framför oss.
Hoppas det är en snäll liten en,
som sover hela vägen hem ;)
På lördagkväll är vi åter i Osby.


Kalla henen Fröken Fröjd, Mini, eller helt enkelt Exa :)


Det sötaste i världen :)

over n out

Kommentarer
Postat av: Frida

Hon är jättesöt Malin :) Hoppas resan går bra.

2009-04-30 @ 22:17:53
URL: http://nyponkvist.blogspot.com
Postat av: Malin och Signe

Lycka till med att hämta det lilla livet:)



Och ja livet är jävligt orättvist ibland... Man kan undra varför?

2009-05-01 @ 09:26:35
URL: http://freewebs.com/malinsigne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0