Det var visst ett tag sen...

Vad har hänt?
Ja eftersom det varit sommar och semester så har det hunnit hända en hel del!
Vi har flyttat och äntligen kommit ner på marken :)

En hel del farande med husvagnen har det blivit till olika tävlingar och resultaten har varierat.
Gizmo och jag har inte hunnit avverka så många tävlingar då han haft diverse åkommor lagom planerade till de tävlingar vi skulle deltagit i. Inget allvarligt men ändå tillräckligt för att stoppa oss att komma ut på tävlingsbanan.
Nu är han på G igen och en 25/7 tog han sin andra pinne i hoppklass 1, då han kom 4 av 68 hundar!
Inte illa pinkat!
Tyvärr var det inte jag som körde honom då, eftersom jag och Malin hade en "hundbytardag" och jag körde Kaja medan hon körde Gizmo.
Detta innebar alltså att jag inte fick den äran att knipa denna andra pinnen, däremot fick jag chansen att prova på att köra en klass 3 bana!
Den första klassen jag och Kaja sprang behöver vi inte nämna, mer än att det var en agilityklass.
Den andra vi sprang var en hoppklass och jag är mäktanöjd med vår insats, då vi kom runt på endast 10 fel.
I vanliga fall hade jag nog inte varit så impad av 10 fel, men då det var min första hela klass3 bana jag sprang så är jag väldigt nöjd!!

Exa växer och frodas, men henne hoppas jag ni följer i hennes alldeles egna blogg

over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0