En förvirrad kväll

Mmmm

Idag har jag inte gjort så fasligt mycket
Mest bara degat och gjort sånt som man gör när man egentligen borde göra nåt helt annat. Hade jag varit hemma hade jag förmodligen städat alla min byrålådor, dammat minsta lilla detalt och kanske skurat badrummet med en tandborste...nu var jag inte hemma så det blev mest att gå ut med hundarna, sitta och fastna framför datorn, tugga en massa tuggummi och diska...sånt som man kanske gör vanligtvis visserligen, men när man egentligen borde sitta och plugga så gör man allt det här andra i mycket större utsträckning, typ en hel dag. Visst jag läste väl en tio sidor eller nåt i boken, så det är ju alltid nånting, men egentligen borde jag ha läst minst 50 sidor, helst skrivit tre-fyra blad och kommit fram till några bra slutsatser. Men vem orkar göra det när man vet att det är 1,5 vecka kvar innan inlämning? Jag kan inte det. Jag måste ha lite eld i baken för att få fart på skrivandet.
Det är helt värdelöst jag vet, men det har alltid funkat hittills. Inte för att skryta eller låta präktig, men under min tid på universitetet så har jag hittills inte haft en enda omtenta....jag är faktiskt ganska stolt för det :)

Det här med förvirringen inträffade lite senare under kvällen när jag skulle ge mig på att träna agility. Två förvirrade själar skulle samarbeta, dvs jag och Gizmo. Det gick väl sådär. Eller ja, hyfsat kanske man kan säga. Först gjorde jag bort mig och glömde helt vart jag skulle, vilket såklart resulterade i att Gizmo blev lika förvirrad som jag..hmm. Sen gjorde han bort sig, minns inte riktigt med vad men jag tror han stack en bit bort...men men. Vi har mycket att lära oss båda två, tur att vi lever inpå en ilsk och väldigt detaljmedveten (som hela tiden skall påpekas) instruktör ;)
Undrar vem det kan vara? Haha

Nu sitter jag här som en av Sveriges mest flottiga..och bör verkligen gå och duscha, vilket jag också ska, när vi har ätit glass och bär, smaskens

over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0