ett litet rött paket...

Igår var det som alla säkert vet "kärlekens dag".
Jag är inte så imponerad av Alla hjärtans dag faktiskt, bara en massa press om allt man ska handla, "hur man bäst skämmer bort sin älskling" etc. Så vi hade bestämt oss för att bojkotta kalaset och bara äta god mat och ta det lugnt.
Jo men visst, "jag vet att vi inte skulle, men..." och så fick jag iallafall en fin blomma.
Jaha ja, och jag som för en gångs skull faktiskt höll mig till det vi bestämt hade ingen blomma och ingen paket med mig...men det löste sig ändå, fick hit sakerna med hjälp av familjen:)   

                                                           detta var alltså en del av paketen iallafall
                  image15
                                                                                         visst är den fin?



Nåja, vi åt jättegod mat, tittade på en halvfilm (sen var klockan mycket) men innan dess var vi minsann flitiga.
Vi var nämligen ute på en cykeltur med hundarna.
Detta var Gizmos första cykeltur och det gick i princip som en dans, han tyckte det var skoj!
Kaja var kanske inte lika imponerad av att cykla, men visst sprang hon på bra!

                     image14



Idag är det fredag! Bästa dagen ever!
Ringde till veterinären nu imorse och fick tid redan idag. Så idag är det dags för Giz att få sin vaccination och dessutom få örat kollat, nån slags infektion gömmer sig där inne :(
Ikväll är det middagsbjudning, mp3fixande, hundvandrande och kanske en bilstädning som står på schemat. Har jag tur kan jag även lägga händerna på min nya dator ikväll *vill*. Ska bli skönt att slippa denna, visst, den har varit en trogen vän, haha, men nu har det gått för långt. Det är med nöd och näppe + massa suddande som jag kan skriva detta inlägg utan en massa "c" överallt. Kcunde likca gärcna scett utc scåhcär...haha.

Tack Jönsson för designen, den är superfin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0