i träningsvärkens förlovade land

där befinner jag mig just nu
är stel som en pinne i hela kroppen
känner mig verkligen som en gammal tant
har spelat cup idag
heeeela dagen
är verkligen jättetrött nu
men fan
vi var duktiga idag
spelade fem matcher, men släppte bara in 2 mål!! Gjorde iofs inga men va fan
det är bättre än på mycket länge
undertecknad missade ett antal chanser
såå störigt!
men man kan ju inte göra allt ;)

undrar när man blir för gammal för att spela fotboll ;) blir man det?
vi får väl se hur det blir nu i år
antagligen inget lag
Kjell envisas
men tror det kommer resultera i att vi inte har några spelare kvar
Han är ju rolig den mannen
nu när han inser att det inte kommer att bli nåt damlag
då jäklar
då går maskinerna för högvarv
allt ska fixas, lösas
det spelar ingen roll hur
det ska bara lösas
det skulle de ha tänkt på för längesen

"ja vi har ju agerat för sent, vi skulle ha börjat mycket tidigare, kanske t.o.m i december"

haha,  december?  jo det är ju fint. och vad skulle det ha gjort för skillnad?
blö på alltihop

nu orksar jag inte skriva mer...ska nana kudden

idag är det våran dag! oj vad tiden går fort när man är lycklig

would you die for the one you love?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0