sju sanningar om mig

Jag har blivit utmanad av Jönsson att berätta sju sanningar om mig själv.

Reglerna är som följande:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Länka och utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat.

1
. Jag är upp över öronen förälskad, kär och lycklig. Men inte många vet i vem

2. Jönssons äldsta bror och jag gifte oss när vi var små. Hennes yngre bror och min syster var våra barn. Vi hade potatisland vid Karin och Tures uthus

3. De ovannämnda lekte detektiver och var häftigast i byn, stora solglasögon och coola hattar

4. Jag är bonnatös ut i fingertopparna

5. Många tror jag är en bitch som ser ner på andra. Huh? Ok

6. Hundar är min passion

7. Snart färdig socionom :)


har inga att utmana eftersom jönsson redan gjort det, men alla som vill är naturligtvis välkomna att sno idén :P


en allmänt grå dag
inte mycket stämmer och jag orkar inte bry mig
är det bra?

lite sömn hade suttit fint, men ack nej, jag är en upptagen kvinna ;)

over n out

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA! Var inte jag med och lekte? haha Fan va coola ni var! :D

2008-01-31 @ 12:09:48
URL: http://enknubakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0