påskhelg...

jaha, då var det dags för påsk igen. Känns lite sisådär att det kommer en snöstorm nu?! Jag som hoppades att våren var på G.
Senaste tiden har verkligen varit fullspäckad om man säger så, knappt en ledig minut och det har tagit ut sin rätt.
Även om jag inte är så trött just för tillfället, kan ju bero på att det är kväll och att jag är en riktig nattuggla i och för sig, så har jag känt av det de senaste dagarna. När man väl har en dag "ledig" och ska skriva skolarbete så är man så trött att hela huvudet värker och motivationen är på noll. Förlåt Anna, jag ska skärpa mig :(

Det har varit jobb och skola om vartannat, bokstavligen. Skola 9-12, jobb 13-07.30, tåg till skola 7.42 och sen vara där till 12. Hemma 13 och börja jobba 16, vara där till 22.30 och sen stiga upp 04.00 för att bege sig till Malmömässan. det var verkligen en tuff vecka, men jag har ju valt det själv. Jag måste ju faktiskt ha pengar!
Och jag missar inte en tävling i onödan det ska ni veta! Det är ju bland det roligaste som finns! Och när man väl är där så är man ju inte det minsta trött. Sen att man stupar i säng, eller iallfall hade velat göra det när man kom hem, det är ju en annan femma.
Även söndagen bjöd på en trevlig utflykt! Prisutdelningen blev väl inte riktig vad det var tänkt egentigen, men vad gör väl det. Duktiga är dom iallafall!
Det var ju en ny upplevelse att promenera med djuren i hamnen i Malmö iallafall, stabor är ett släkte för sig ;) åtminstone när det gäller deras syn på och hantering av hundar.

Nu är det helg igen och imorgon drar jobbet igång, kl 8 ska jag infinna mig där och det känns helt ok. Jobbar till 13 på lördag, sen är det lite påskmat hemma med familjen som gäller, bara en som saknas, men är det tävling så är det. Söndagen blir nog lugn och sen på måndag är det jobb igen. 8.30 börjas det, till 7,30 på tisdag, för att sedan ta tåget till skolan och vara där till 12. Då ska helst uppsatsplanen vara klar..hmm, kan undra hur det ska gå med den. Har verkligen dåligt samvete, men jag fattar inte!! Jag vet inte vad det är de vill ha ut och det jag vet att jag ska skriva vet jag inte vart jag ska hitta, vad gör man då?!?

Nästa helg är det jobb som gäller fre 16 till måndag 9,30...kul, särskilt när det är tävlingsfri helg :( blö på timingen!!
Men helgen där efter!! Då! Då ska det njutas i fulla drag, av ledigheten och tvåsamheten ;)

Kanske dags att tänka på refrängen nu?
Har inget kul att förtälja ändå.

Håller tummarna för er imorn!!


              image16
over n out

Kommentarer
Postat av: Bella plutt o Zapp

Heeeeejjjj Male.. Vo gor do??
Jag hittade dig Tjohoooo Stup..

2008-04-04 @ 15:00:43
URL: http://www.nogg.se/mina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0