Hemma igen

Jodå, jag är hemkommen från Sälen.
Bilen stannade i Osby i söndagskväll vid halv sex,
då hade vi suttit där sen halv sju på morgonen.
Vilket väder vi fick att köra hem i, ingen höjdare kan jag tala om!
Det var rena isgatan ner till Filipstad och sen barmark en bra bit,
men ju närmare hemmet vi kom desto halare blev det!

Nåja, veckan var över förväntan.
Inga utflipp, iaf inte av allvarlig karaktär,
inga allvarliga skador och inte en massa gnäll.
Så det var riktigt trevligt,
även om det blir väldigt intensivt och man blir trött på folk!

Druttade bara i backen två gånger på hela veckan,
så jag är helnöjd!
Vi fick även den stora äran att åka hundspann en sväng.
Tyvärr var det väl inte de piggaste hundarna som sprang den korta rundan,
så det gick inte så fort som jag hade hoppats.
Annat liv såg det ut att vara i de lyckliga hundarna som skulle på fjälltur,
skrik, vrål och skäll...i massor!
 Får väl bjuda på lite bilder :)


Lyckliga hundar väntar på att få dra ut på fjälltur!


Så otroligt söt!


Var ju givetvis tvungen att kela lite med de små liven :)


Ser kall och trött ut...kan meddela att det var 16 minus och snålblåst!


Snor en bild från dig Jonas, tack! Såhär vackert kan det vara med snö :)


Ännu en av Jonas bilder, såå coolt träd tycker jag!


Väntans tider är ännu inte över och jag hoppas att det löser sig på bästa sätt,
kom igen nu Scilla ;)

over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0