Jönsson, här kommer bilderna jag lovat!

För ett bra tag sen lovade jag enknubakaffe att jag skulle lägga in lite bilder från vår barndom.
Det är nämligen så att vi växte upp rätt så tight, då hennes farmor och vi bodde grannar under många år.

Tyvärr är knuban lite yngre än jag så hon är inte med på bilderna när jag, min syster, knubans bror martin och knubans andra bror markus satte skräck i hela Wisseltoftaby genom att klä ut oss till detektiver med uppdrag att avslöja alla hemligheter som var tänkbara, alla lik skulle ur garderoben och då var det ju tur att vi fanns! Hahaha...
Nåväl, här kommer iaf bilderna nu när jag fått igång scannern!

Håll till godo Knuba!


Här är minstingen Johansson alltså Mattias med på ett hörn, sen är det jag i egen hög person, Markus och Martin i matchande träningsoveraller och sist men alltså inte minst, Marie "Poppins" Johansson med sitt magiska paraply.


Här står vi på trappan upp till Karin och Ture (knubans farmor och farfar).
Mystiske Markus i Tures hatt, jag i min rosa heldräkt och supersnygga optiker-köpta-solglasögon
Martin med Karins paraply snitsigt hängande på armen och återigen Poppins med sin magiska paraply.

Haha, ja jisses, det var verkligen tider det!!

over n out


Kommentarer
Postat av: Poppins...

Skrattade så tårarna rann...

Jisses vilka bilder...

Men granna va vi...

Och kul hade vi!

Kommer ihåg de som igår...

hahah

2009-02-13 @ 12:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0