Dagen D

Som jag har väntat på i 3,5 år är snart här.
På torsdag tar jag min socionomexamen, det är helt ofattbart att jag redan är klar
Mycket ångest är också inblandat eftersom examen innebär att jag förväntas kunna ditten och datten,
men det känns ju inte som om jag kan det!?
Hoppas bara att min examinator behagar godkänna den komplettering som jag suttit med sen i torsdags,
annars blir jag ledsen!


Nån sån här ska jag ju inte bära,
den stora frågan just nu är VAD SKA JAG HA PÅ MIG?
Dels på torsdag då den stora dagen inträffar i Lund,
men även på lördag!?
Det kommer bli en såå rolig fest på lördag *håller tummarna*
Massa roligt folk ska samlas och fira att jag blivit 3,5 år äldre ;) Haha
Ja men det är ju så det känns!

Sen är ju den stora frågan vad man ska göra sen?
Inget jobb har jag. Jag får försöka hanka mig fram på timmar på BO, det ska nog gå bra ett tag hoppas jag!

Imorn är det dags för klippning *på tiden*
Har inte klippt mig på 7 månader tror jag och det syns!
Så nu får jag ju se till att snygga till mig innan partajet!

over n out

Kommentarer
Postat av: Lillan

Grattis till socionomexamen!!!



Kramar

Lillan

2009-01-13 @ 18:58:50
URL: http://bloggis.se/Lilleba
Postat av: Anonym

Jag är ändå världens stoltaste!!!!! :) :)

2009-01-13 @ 19:42:26
Postat av: Anonym

Hihi, fy fan vad vi är bra gumsi!!! Vi e fan bäst!!! Heja oss och Grattis till oss : )

2009-01-15 @ 22:21:08
URL: http://annasmysochpys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0