Examensfest - årets party ;)

 Naturligtvis var jag tvungen att fira min examen med fest!
Med stor hjälp av familjen så fixade vi en stor fest i Hemvärnsgården.
Ett 40-tal gäster kom och firade med mig, massa mat, massa dricka och en massa trevligt sällskap!
Tack till alla er som förgyllde min kväll! <3


Fin dukning innan partyt

Syster min dekorerade maten, hon e duktig hon!

Tyvärr blir det ett ganska stort glapp från att det är dukat tills det att folk ser lite trötta ut.
Detta pga att kameran var bortglömd för ett par timmar.
Men om någon har bilder att bidra med så tar jag tacksamt emot :)


Benny var där,  han ser allt  lite trött ut

Christer och Cecilia var såklart också där, dom ser nöjda och glada ut iaf :)


Carro, Henrik och Jessica kom förbi en sväng mitt i natten...Bojan var oxå med men saknas på bild

Dj Totte - alias min kära bror Mattias. Mamma är hans sidekick, haha


Malin, Emmy, Emely, Fridas hår och Martin :)


Familjen Bengtsson och Anna verkar glada :)


Här är då hela frida (inte bara hennes hår) och hennes Martin


Frida G och Tony var också med :)


Ett glatt gäng

Vad gör Jennie och Bella med Mamma? Haha


Grabbarna grus, Mattias och Tony


In på småtimmarna lektes "hela havet stormar"


Bilden är inte till fördel för någon..men den bevisar iaf att jag var där. Enda bilden på mig


Bella och Jennie äter popcorn


Åke och Jenny dansar för fullt


Arvid och Ted var oxå där såklart!


Marie och Jonna skymtas i bakgrunden


Json-Deman (Sebastian) var lite "trött"


Frida och Lars dansade loss


Ett glatt gäng


Mattias och Åke fann varandra under kvällen ;) de var ju som tvillingar.
Lägg märke till inlevelsen under dansen, haha

Bella och Mattias fixar dansmusik


Markus och Pappa ser lite trötta ut tycker jag


Pappa och Anneli (farbrors flickvän) posar i bakgrunden. Linda och Malin dansar


Här är dom igen som "ler och långhalm", med samma inlevelse i dansnumret


Jennie och Sofie var också med på festen:)


Tanzen tanzen...Linda och Tina


Vad gör Bella med min stackars mamma?


Sist men inte minst, Wilma :)

Detta inlägget tog en liten stund att göra med alla bilder, så de som inte kommenterar....ja du då vet jag inte vad jag gör! ;)

Over n out!


Kommentarer
Postat av: Jensan

Oj oj, bäst att kommentera!! Jag hade sketakul!!!! Synd att min man vart lite trött.. Men annars sketakul!!!

Now back to work

2009-01-20 @ 14:56:08
Postat av: Puff

shit, vågar inget annat än kommentera! glömde tacka för min särbehandling av maten :) tack för det!

2009-01-20 @ 21:38:20
Postat av: Pia Åberg

Hej Malin !

Skönt att du är klar med din utbildning nu, Grattis än en gång. Det ser ut som du haft en lyckad examens fest med många härliga människor.

Ha de gott/Pia

2009-01-24 @ 10:05:08
URL: http://doglady.bloggsida.se
Postat av: Bella plutt & Zapp

Hade super skoj!! Tack för inbjudan och en trevlig kväll.. Busade lite extra med mamma Ingrid, länge sedan jag såg henne=) tror till och med jag övertalade henne att hål i tungan é bra =/ hahaha

//Bella plutt & Zapp

2009-02-04 @ 08:40:04
URL: http://www.nogg.se/mina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0