Uppdatering och examen

I torsdags var det så dags för den STORA dagen!

Jag tog tåget ner vid elva för att möta upp min kära (käraste) klasskamrat Anna!
Tänk att det är 3,5 år sen vi stod där på Campus i Helsingborg, lika vilsna båda två.
Sicken tur att du tog mod och frågade om vi skulle gå och käka Anna, vad hade hänt annars?
Hur som helst så möttes vi vid stationen och sedan bar det av mot Social- och beteendevetenskapliga biblioteket där Anna skulle dumpa en MASSA böcker ( tror hon hade halva bibblan hemma efter arbetet med caset).
Sen var det dags för dagens stora händelse EXAMEN-SUSHI!  Sushi har vi ätit en hel del under studietiden och vi är lika förtjusta i det båda två, så vi kunde inte komma på nåt bättre sätt att fira på!

Anna posar med sushipinnarna, ser ni förväntan i ögonen? :P


Ehhh, ja, jag skyller den groteska minen på hunger :P


Halvt uppäten sushibox, smaskens!!


Mätta och belåtna...på väg till Universitetsaulan där examensceremonin skulle äga rum


Anna med sin "minnesgåva" - som bestod av en reklampenna där det stod "Socionom2008!?!?!?!?!
Hallå, vi kunde väl åtminstone fått rätt årtal på!?


Äntligen färdiga socionomer!!!! :) :)

Känns så otroligt konstigt att studietiden faktikst är över...men skönt samtidigt såklart.
Nu får vi se vad livet har att erbjuda ;)

over n out

Kommentarer
Postat av: Pia

STOOORT GRATTIS!!!

2009-01-21 @ 08:14:51
Postat av: AnnaPanna

Min allra käraste Malin!!!!! Ja, vad sjutton hade det blivit av oss om vi inte hade tagit hand om varandra den där dagen på Campus, det kan man verkligen fråga sig!!! Har haft 3,5 jätteroliga år tack vare dig!!! Vetifan om jag hade pallat om inte du hade varit där!!! : ) Du har verkligen varit guld värd, och är det fortfarande!!!! Jag hoppas, hoppas, hoppas av hela mitt hjärta att vi inte kommer att tappa kontaken. Det får vi sjutton se till : ) Du är bäst gumman, vi är bäst!!!! Love, Love, Love!!! Din AnnaPanna!!!

2009-01-23 @ 16:33:21
URL: http://annasmysochpys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0