Noll fantasi

Mmm precis, hur kul är det då att skriva?
Kände att jag trots denna idétorka var tvungen att plita ner några rader, mest för att Jönsson tyckte jag klagar på henne utan att själv vara bättre. Vilket hon visserligen har jäkligt rätt i

Hösten är här och jag känner bara BLÖÖÖÖ. Det är kallt, det regnar, blåser..isch. Men det är fint ute, alla färger och så är ju trevligt, en fröjd för ögonen som det så fint heter.
Nåt som inte är så fröjdefullt med denna årstiden är vara ute + massa hårig hund = hela skogen i huset och massa ogenomträngliga tovor på hela hunden :( Men va fan gör man? Hunden måste ut och jag kan inte gärna raka honom, eller? Fick nåt fint tips på sökträningen. Iom att den utförs i skogen bland diverse löv, grenar och gyttja så blir ju iaf min hund väldigt smutsig och tovig. " Ja men du kan ta knästrumpor till barn och klippa av foten på dom, sen kan du trä själva strumpskaftet på hundens ben, så blir det inte massa grenar och smuts i pälsen"
Jo men goddag yxskaft, haha, skrattar åt tanken. Gizze i knästrumpor...haha. Tror ni inte det hade klätt honom?


                                                                                  


Nåja, dagen som gått har inte varit så hemskt spännande eller underhållande. Gick en runda med Carro, Zacko och Gizmo. Skönt att prata lite skit. Zacko fick för sig att han skulle in i nån hage och jag tänkte inte på det, han var ju kopplad och jag fortsatte gå och han också, tills han satte elstängslet i nacken, fick en stöt och var helt övertygad om att det var Gizmo som låg bakom spektaklet, varpå Gizmo får sig en rejäl avhyvling utan att fatta nånting. Sen gick Zacko som ett ljus vid min sida...tänk vad lite el kan göra ;)


nä, nu får det vara nock. Ajö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0