tristess

vissa dagar är bara fyllda med ingenting alls
så himla tradigt!!!
visserligen är det helt och hållet upp till mig själv att skapa en så kallat meningsfull vardag, som vi traggar på tjejerna på jobbet om dag in och dag ut, men jag själv, jag har ingen. i alla fall inte idag! :(

det enda vettiga jag har gjort idag är det faktum att jag varit på klubben och tränat min arme hund. han var faktiskt superduktig och gjorde precis vad han skulle nästan hela tiden, vilket är bra! men jag kan ju inte vara där i timmavis bara för att ha nåt att göra?!

vad gör alla andra människor en helt vanlig sketen måndag?
jobbar, skola, u name it. det är nackdelen med att jobba som vi gör. man är alltid ledig när ingen annan är det och det är twåkit i längden!!

nåja, får väl ta mig i kragen och städa mitt flickrum, mitt alldeles egna lilla flickrum :( fy farao

live on the coke side of life


Kommentarer
Postat av: Emma

Iofs jobbade jag idag, men annars slutar jag skolan så jag är i osby vid 13. Bara så du vet ;D

2007-10-15 @ 22:35:31
URL: http://enknubakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0