vad har jag nu gjort för dumt?

ja detta hade man väl aldrig trott om sig själv, sitta här och blogga va?

vet inte precis om jag kommer bli den mest energiska bloggförfattaren, men det kan ju vara kul att ha möjligheten om ifall att man andan skulle falla på ;)

det är ditt fel jönsson, bara för att jag tycker det är så kul att läsa din blogg....kommer aldirg nånsin att nå upp till din mycket beundransvärda nivå, det är bara att inse. jag kommer för alltid att vara en "wannabe-jönsson". sorgligt va?!?

vill iaf tacka dig kära jönsson för den fina designen du skapat åt mig :) sånt fattar jag ju inte mig på.

dags att inta ryggläge nu.

får väl se när jag återkommer


tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woow! Jag blev lite rädd faktiskt, jag satt precis och gjorde en bakgrund till dig och nästa gång jag förhandsgranskade så var där ett inlägg! :) Hoppas du gillar den.. lite dålig kvalite kanske men jag tycker den är funky! Precis som du! Du har bloggandet inom dig, det vet jag! :D

2007-10-07 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0