en av tidernas sämsta bloggare...

Ja nu tror ni säkert att jag ska klanka ner på alla modebloggar osv, men icke.
Det är nämligen jag själv som förtjänar den inte allt för smickrande utmärkelsen...
Jag är otroligt dålig på att uppdatera min blogg....
Detta får jag höra nästan dagligen av en nybliven bloggfantast...eller så ny är hon väl inte längre, dock betydligt mer beroende av bloggen än jag ;)

Jaha, så vad ska man skriva?
Har ju absolut ingenting att tillföra, eller?

Det jag kom att tänka på först är att på onsdag smäller det!
Då är det dags för herr Gizmo att lägga sig på operationsbordet för första gången.
Hans manlighet och stolthet har en viss tendens att ta över och driva oss till vansinne, därför har jag nu bestämt att vi ska eliminera tillförseln av manligt hormon ;) Jag hoppas verkligen på resultat så småningom.
Haha, otålig som jag kan vara i såna här lägen så förväntar jag nog mig att jag får en helt ny hund med mig hem ;)
Nej då, men jag ser fram emot att få se hur det utvecklar sig...håll tummarna!



                 image17
               visst är han väl stilig!? om än lite väl hårig kanske, men det var då det. nu är han nyklippt och fin

Tränade lite igår. Ibland undrar jag hur jag fungerar. För när banan väl var byggd och jag hade sprungit ett varv med Giz så kändes det precis som om jag lika gärna kunde suttit och glott i taket. Ingen inspiration över huvudtaget!!
Så jag satte mig och tittade på när Malin och Kaja tränade...Giz fick träna lite svängar, medan jag satt som ett fån och kände mig tom. Men det gick över efter en stund och då gick träningen faktiskt bra! Men jag har ju en del att lära mig...såå mycket att tänka på!

Nu är det dags att sätta på kaffe innan Kärleken kommer hem och fikar med mig! :) Äntligen!

ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0