uppdatering av läget

Har som vanligt varit dålig på att uppdatera

Förra helgen bar det av till Oskarshamn. Vi hade hoppats på det fina vädret som var utlovat, men tyvärr blev det inte så.
Det var rätt så mycket regn och rusk, men ändå varmt så kläderna hann torka upp mellan skurarna :)
Tältet som vi köpt var kanon!!

Under lördagens lopp lyssnade Gizmo och var taggad till tusen. Jag tog tyvärr ut honom lite för tidigt så han hann stirra upp sig. Men jag var ju lika stirrig för att jag skulle ta ut honom för sent, det var en hel del strykningar och emellanåt hoppade de fram flera nummer och jag ville inte riskera att missa nåt ju :P
Men till nästa gång vet jag :)
Ja hur som helst så diskade vi oss, men jag är ändå nöjd med loppet!
Söndagens lopp är knappt värt att nämna. Då slog det fullkomligt över i terrierhjärnan, han sprang och sprang, men inte riktigt där det var tänkt ;) Han var helt slut, Gizmo är en ovan tältare och hade således väldigt mycket att sköta på campingen...och det tar på krafterna att rå om en hel camping, men det kanske han lär sig till nästa gång :)

Övriga Osbyekipage skötte sig fint! Även om alla inte var nöjda och glada på vägen hem så tycker jag att vi kämpade på!

På vägen hem hade vi en hög trötta hundar med oss i bilen.
De sov som stockar allihopa och det gjorde Malin med ;)


over n out

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sover aldrig i bilar!!! ha ha ha

2008-08-17 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0