Äppelkaka och grillat

Fördelen med att ha det jobb som jag har är att det är relativt fritt.
Igår tillexempel var vi iväg vid havet hela dagen, solade, badade, brände oss och åt glass.
 


I såna lägen känns det helt ok att jobba helg,
även om man oftast önskar att sällskapet där vi vattnet vore något helt annat.
Men men, som sagt, det är ett skönt jobb på det viset, man kommer ju ut en del.
Men att jobba helg är ändå ingen hit. Finns ju så mycket annat som man hellre skull göra!
En stor nackdel är att Gizmo måset vara hemma hos mamma,
vilket i sig ju är bra att hon tar hand om honom,
men jag hade helst sluppit lämna bort honom så mycket!!
None


En annan superstor nackdel är ju att jag saknar ihjäl mig...:(
Även om helgerna går fort så hade vi ju hunnit med en massa kul.
Särskilt nu när det är så fint väder!
Blir ju liksom aldrig riktigt tid att ta igen det heller:(

Har anmält Gizmo till agilitytävling i Eslöv den 24/8
Än så länge kommer vi bara att köra hoppklasserna eftersom kontaktfälten inte sitter så som jag vill att de ska när vi ger oss ut och tävlar. Men det ska bli kul! Har lurat med mig Lillan också, så vi åker dit ihop :)
Vem hade kunnat tro att vi skulle fara runt och tävla redan nu? Efter EN nybörjarkurs!
Vi är riktigt duktiga tycker jag!


None

Nu den 6/8 är det sista tävlingen i cupen i Kristianstad, då ska vi försöka samla ihop oss lite mer!
Sen bär det av till Oskarshamn på helgen där, där ska vi köra en hoppklass både lördag och söndag. Pirrigt!
Men i det bästa av sällskap :) Ska bli sååå kul!!

Jag älskar mitt liv!    



Men att jobba helg borde förbjudas :P




Over n out

Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas jag får möjlighet att komma och titta vid något av tillfällena!

kram på er!

2008-07-27 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0