en slappedag med sol och bad (iallafalla för vissa)

Idag bar det av till bergahålan för att lapa lite sol och slappa med hundarna
Dock blir det sällan särskilt slappt när Gizmo och Glada är lösa samtidigt...iallafall inte för min del
Funderar ibland på vart Gizmo kan ha tappat sina öron? Om nån hittar dom så utlovas hittelön
Inte lätt för honom att motstå lek, jag vet, men han kan iallafall lyssna på vad jag säger. Då hade han sluppit att ligga vid min sida hela hela tiden....

Jaja, skönt var det iallafall att komma iväg och några lugna stunder fick vi allt mellan varven


Är det inte det ena så är det det andra...när hunden lyder så passar stolen på att braka ihop, allt för att jag fullständigt ska tappa mitt annars inte såååå långa tålamod... Försök själva sitta hamburgare i en brassestol samtidigt som ni försöker förgöra en fästing (som du är fobiskt rädd för) med dina konstgjorda opraktiska naglar så får vi se hur länge humöret håller ;)


fint är där allt...


Gizmo tog en simtur


Glada också...lite stimmigt där ett tag, hon sprattlar på bra :)


kaja ser uppgiven och kall ut...


hon fick värma sig i solen...fin dam sitter i brassestol minsann


andra nöjer sig med att soltorka på en sten....fin han är när han lyder :P


"hemskt vad du stänker"



så söt hon är det lilla trollet


fint väder hade vi iallafall!

over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0