åter till arbetet

Jaha, då är man tillbaka på jobbet. Gick på mitt sommarschema idag, så nu är framtiden spikad, iaf ett tag framöver.

Känns som att sommaren är över, nu när vi båda återgått till jobbet, en mycket märklig känsla måsta jag säga.
Det trista värdet som mestadels består av blåst och regn gör ju inte saken bättre,
ibland får jag för mig att det redan är typ oktober och vintern snart är här.
Men men, vi har ju en del roliga saker inplanerat under resten av sommaren iallafall :)

Nästa helg bär det av till Bjuv på cup. Det ska bli riktigt kul!
Bo i husvagn och bara leva hundliv hela helgen med massa trevliga människor!

Nu på söndag är det dags för herr Gizmo att bli utsatt för MH-testet...hmm, lite nervös är jag allt!!! Men det ska säkert gå bra.

Nu ska vi iväg och titta på "Sex and the city" på bio i kstad. Hoppas den är bra, jag som inte ens sett serien knappt...men men, det får tiden att gå iallafall ;)

Over n ot

Kommentarer
Postat av: Anonym

de e tomt här....

2008-06-24 @ 21:21:34
Postat av: Bella plutt o Zapp

2008-06-26 @ 15:45:15
URL: http://nogg.se/mina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0