längesen sist

Ja det var ett bra tag sen jag skrev sist och mycket har hänt

Till att börja med så fick vi tillbaka uppsatsen...GODKÄND!!!
De tyckte att den var bra med en intressant diskussion och inte alls nån himla debattartikel som vår handledare sa.
Så där slog vi allt honom på fingrarna och det kändes sååå skönt!

Gizmos höfter var godkända, efter många om och men, skönt det så vi kan fortsätta träna utan att oroa oss!!

Vad har mer hänt?

Massa bad med vovvarna har väl varit det stora nöjet tror jag, så länge vädret tillät det. Gizmo har nu lärt sig att tycka om att bada och till och med simma. Han hämtar dessutom dummisar i vattnet, trodde jag väl aldrig att jag skulle få honom till!


Förra veckan tog min kära bror studenten, tänk vad skönt att få sluta skolan!! Så stilig var han i sin kostym, min lilla lillebror har blivit stor. Känns nästan lite vemodigt...att se honom köra 24meter lastbil känns lite knasigt måste jag erkänna! Men ack vad jag är stolt över honom. Han som drömt om det sen han kunde prata, alltid vetat vad han ville bli när han blev stor och nu står han där! Jag är såå stolt! Nu flyttar han över sommaren iallafall för att jobba. Inte så långt iväg, men oj vad jag kommer sakna honom!

I helgen bar det av till Öland och SM i Lydnad och Agility med Malin, Filip och Helen. En riktigt rolig upplevelse måste jag säga, en underbar helg med avkoppling, fest och massa annat skoj!
satt och tittade på EM-matchen på en restaurang...



massa massa folk


Kom hem från Öland i söndagskväll, till en mycket tråkig nyhet.
Vi tänker på dig här nere Indus, men vet att du har det bra där du är nu!
Tänk vilka kära återseenden det blivit, inget ont kan nå dig där...

Idag har varit stora städardagen, flitigt flitigt, lite bak och lite så hanns också med
Men på förmiddagen tränade vi, superkul och det gick jättebra!!
Han är duktig min hund!



over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0