fy f*n

Vad jag än säger i framtiden, vad jag än påstår angående att skriva uppsats
Så är sanningen den att det är inte värt det
Inte nånstans överhuvudtaget

Hur kunde det bara bli såhär?
Allt pga en jävla uppsats

Jag förstår vad Jonas på jobbet menade
Jag förstod det redan när han sa det
Men nu känner jag det
Säger de nåt om komplettering i samma mening som de nämner "inom två veckor"
Så vet jag inte vad jag gör
Beror på dagsformen men jag skulle nog inte dra mig för att säga precis hur det ligger till
Att hela jävla livet går i stöpet
Att alla andra drabbas pga en uppsats som tar alldeles för mkt energi
Pga dålig tidsplanering, säger att man har tio veckor på sig, men i själva verket är det bara sju
Kassa handledare som minskar ner tiden till fem för att "det har varit lite mycket på sista tiden" eller "jag åker till danmark ons, tors fre, kan svara sen"
Det skiter väl jag i!?! Det är hans jobb! Han ska ta sig tid!!
Men det är väl inte meningen att man ska leva ett annat liv än det där man är insjunken i kurslitteratur eller sitter fast framför datorn...
Det är kanske det som är hela tanken bakom, att det sociala livet ska fördärvas

Ja, jag är uppgiven, men det har sina orsaker vill jag lova


//

Kommentarer
Postat av: Bella plutt o Zapp

Hey lov. Andas för tusan.. Tänk på vad skoj det skall bli i sommar=)
Hörde du om Shiva? Hon skall antagligen in och opereras nu=( På onsd skall de söva henne och göra en ordentlig check.. Stackars Jenni=(
Puts.

2008-05-27 @ 10:31:51
URL: http://www.nogg.se/mina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0