röntgen

Japp, snart bär det av till Pelle igen för omröntgen av Gizmos höfter.
Tydligen klagade SKK på Gizmos bilder, trots att de i Vesslarp tyckte bilderna var fiiina.
Men men, inte mycket att göra nåt åt, så länge jag slipper att betala så!
Synd bara att Giz behöver sövas igen, gillar inte det riktigt...

Verkar som att uppsatsen äntligen nått sitt slut
Som vi slitit med den den sista tiden...inte konstigt man är helt tom på energi!!
Aldrig mer plugg, aldrig mer c-uppsats, det är en sak som är säker.
Sen har jag minsann snart avverkat mina 16 år i skolbänken, det får räcka tycker jag!!
Sen att vi med all säkerhet kommer att få komplettering på uppsatsen är ju en helt annan femma, som vi får bita i nästa vecka, kanske har man hunnit ladda batterierna lite då.
Imorn är det inlämning...men även utdelning av alla de andra uppsatser som vi ska läsa...
Blir massa läsande denna veckan :(

Jag vill ju ha semester när my Love är ledig!! Men snart bär det av till Öland, ska bli såå roligt!!

image34

over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0