svårröntgad hund

kan man lugnt säga att jag har
Efter 5 eller sex bilder i och utan vagga så fick dom en bild som dom var skapligt nöjda med...
Tydligen hade dom klagat på att gizmo låg i för mycket lutning sist så höfterna blev böjda
men hur vi än gjorde idag så blev det inte riktigt bra...
Men men vi får hoppas att det sista bilden duger
Pia du kan ju inte föda upp hundar som inte går att röntga ;) haha.
Nej då, men han är ju inte så stor under den där pälsen, så det är svårt att se om han ligger exakt rak
När hon spände ihop knäna var det inte mycket till bakdel kvar vill jag lova :)

MH som gäller ikväll, ska figga i ösregnet
Kan ju bli kul att se, en softis ska vara med iaf.
Har inte sett nån softis på MH innan så det ska bli spännande att se hur det går

Trött och sleten är jag, antar att det är spänningarna efter uppsatsen som har släppt
Visst, den är inte bedömd än, men den är i alla fall upptryckt inför seminariet
Den smällen får vi ta när den kommer
Nu ska jag försöka njuta av ledigheten några dagar...om jag bara kan samla på mig lite energi så blir det nog bra
Har hört att jag inte är så trevlig för tillfället, vilket jag kan hålla med om, men det har sina anledningar
Det är trots allt ingen dans på rosor att plugga på universitet :(
Visst det går i vågor, men den senaste tiden har varit en mardröm
Sov inte många timmar i natt
Det enda som surrade i huvudet var allt som vi glömt, allt som borde ändras och hur dåligt vi formulerat oss, nu lagom till inlämningen
Det är verkligen så att man lever med sin uppsats de veckor den varar och energin och tankarna har svårt att vara någon annanstans.
Även om jag rent fysiskt befinner mig nån annanstan så vet jag ju hela tiden och det maler i bakhuvudet att jag borde sitta vid datorn och skriva, tänka, formulera och omformulera...helt hopplöst
Nu är den inlämnad, men den där gnagande känslan har inte släppt och tynger mig fortfarande
Sååå, jag kan väl bara be om ursäkt för mitt usla humör, det är inget jag valt själv...sorry.
Jag ska försöka bättra mig nu innan nästa smäll kommer....men det oroar mig en hel del
Hoppas att examinatorn är bättre än vår handledare...för honom ska vi då inte tacka i vår uppsats iaf

over n out

Kommentarer
Postat av: Pia

Det kanske beror på att de som röntgar inte är så duktiga/vana...

2008-05-26 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0