Ännu en vecka är slut...

tiden bara springer iväg tycker jag.
Nu är det helg igen:)
Om en stund beger vi (malin, jag och vovvarna) oss ut i skogen,
där vi ska träna sök och spår med Tina och Emely, kanske Linda?
Hur som helst så ska det bli kul!
Zacko ska få följa med, något som han lär uppskatta mycket!

Nu har inskolningen i hundgården börjat för Gizmo.
Det är ett måste eftersom han inte kan vara själv hemma,
på så vis slipper jag köra till Wisseltofta varje gång jag ska till skolan eller så!
Han verkar trivas ganska bra, så det hoppas vi på!

Imorn bär det av till Hässleholm för tävling, så håll tummarna för oss!!

over n out

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hej!

Lycka till i Hässleholmn !!!!!

Kramar

Lillan,Snowie&Jolly

2008-09-19 @ 20:44:21
URL: http://bloggis.se/Lilleba
Postat av: cecilia och nolte

Vi håller alla tummar och tassar som finns för er i morgon!

Cecilia,Christer och Nolte(Pettson vägrar att vara mé)

2008-09-19 @ 22:42:31
Postat av: Pia

GRATTIS kramar till er första pinne! /Pia

2008-09-20 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0