"Förlåt mig helt och hållet

men nu verkar det som att jag trillade rakt över alla er!" sa Åke när han trillade raklång över mig och malin som satt i soffan.
Det hela utspelade sig på Jennys kräftskiva förra helgen...men jag som är kass på att uppdatera har ju inte blivit färdig till att skriva förrän nu,...Kul var det hur som helst och sent blev det, men vad gör det när man är i gott sällskap?

Vad har hänt sen sist då?
Inte så värst mycket.
Skolan har dragit igång på riktigt och jag har hört på ryktesvägen att nästa kurs ska vara outhärdlig...
Folk har tydligen brutit ihop till höger och vänster och varit i upplösningstillstånd. Men det kan jag förstå om ryktet stämmer att kursen innebär 6st arbeten och en salstenta, på tio veckor! Längtar inte...

I helgen var det dags för Sofiero, mycket trevligt och väldans massa vovvar och folk...

Tävlandet stod Malin och Tina för och det gick delvis bra, delvis mindre bra...men vi hade kul iallafall!

När vi kom hem var det bara att stupa ner i soffan för att sedan somna vid halv tio...en lördag! Haha


Över till utmaningen, jag blev nämligen utmanad av Malin..

Fem saker..

I min frys:

-
pytt i panna
- pålägg
- korv till vovvs
- bacon
- bönor

I min garderob:

- massa linnen som aldrig används
- byxor
- väskor
- skärp
- en himla röra bland tröjorna

I min väska:

- headset till mobilen
- tandtråd
- lypsyl
- bajspåsar
- skräp?

I mitt badrumsskåp:

- pincetter
- nagellack
- tops
- nagellacksborttagning
- nagelfil

eftersom alla redan verkar vara utmanade så ar jag typ inga kvar...men jag utmanar iaf jönsson :)


nu är det dags för kurs:) :)

over n out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0