fredag och träning

Då var det fredag igen :)
Veckan har gått fort och snart är det söndag igen!
Söndag innebär bilder från Dalarna och den dagen är numera utpekad som veckans höjdpunkt för min del!

Dagen består av städning (hur ofta kan man städa egentligen?) plock och tvätt, alltid skönt att ha fint inför helgen! :)
Sedan blir det agilityträning med Nolte, ska träna svängar idag med hjälp av hans nya leksak tänkte jag.
Hoppas han uppskattar den, tack Lillan för ditt bidrag! :)
Gizmo ska också få sin beskärda del idag, ska försöka få till lite hopptekniksträning - STORT behov av det finns!



Nolte när han var servicehund med mig på jobbet :)


Haha, Giz i nattmössan.
Kanske han hoppade bättre då pga BoT-täcket,
täcket över öronen kanske hjälpte till att samla ihop terrierhjärnan? ;)


Bjuder på ett smakprov av bilderna från Dalarna :)

Finns mkt att se fram emot den närmaste tiden,
mycket tid ska spenderas i bilen på väg mot roliga upptåg!

over n out

Kommentarer
Postat av: Malin och Signe

Wow!! Vilken liten sötnos på den sista bilden! Håller tummarna!!



Kram på er

2009-04-18 @ 07:52:22
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Lillan

Haloj!

Det blev en skinnfläta där med ser jag hoppas hundarna gillade dom :-) Hojta om ni vill ha fler..

(Är det en liten på gång! det har jag missat... Vad kul)

Kram

Lillan,Snowie&Jolly

2009-04-18 @ 21:54:02
URL: http://nya.bloggis.se/Lilleba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0