Äntligen träning

Idag strålar solen ut och jag passade på att träna med Gizmo för typ andra gången sen tävlingen i varberg i november :P
Tanken har varit att vi skulle komma igång mycket tidigare,
men tyvärr så skalade han av en halv trampdyna (nån idiot som slängt glas i skogen!)
så han har fått vila med mamma.
Men idag gick startskottet. Tanken är ju att han ska tävla Animalix-cup här på hemmaplan
både på söndag och onsdag.
Tyvärr missade vi gårdagen pga bristande träning och att jag jobbade:(
Lyckades iaf få med mig två av tjejerna från jobbet så jag kunde åka och titta lite,
himla kul med sån uppslutning en onsdagskväll!

Åter till träningen.
Det verkar som om Giz har vilat sig i form,
för jäklar vad det gick!
Fick till ett flertal riktigt tighta svängar och han kändes lättstyrd (inte en terriers främsta egenskap annars kanske)
Så det var en ren fröjd att köra honom idag!!
Det tror jag han också tyckte för han gav järnet fullt ut,
SÅÅ himla kul!

Får bidra med en gammal bild, eftersom jag tränade själv idag så blev det inga foton:(


over n out

Kommentarer
Postat av: Lilleba

Hej!

Har gizze varit skadad det visste inte jag!

Tur att det gick bra..

Jag missade också cupen sjuk:-(

Kan vi inte ta en träningsdag ihop det var ju länge sen..

Kul att gizze är på gång igen det låter bra!!!

Kram

Lillan,Snowie&Jolly

2009-03-22 @ 15:35:34
URL: http://nya.bloggis.se/Lilleba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0