Förvirrad!

Jag har ju glömt att skriva om vårt klubbmästerskap!
Det var söndagen den 4/10 va hade det, alltså dagen innan Gizmo försvann i skogen.
Dålig uppslutning tycker jag, men vi som var där hade verkligen roligt!
Det allra roligaste var att vårt träningsgäng "allround-proffsen" vann alla klasserna!!
Och i Largeklassen tog vi hem hela pallen!! :)
Det måste betyda att vi gör nånting rätt i vår träning iaf ;)
Gizmo den lille lurifixen han var på ett sjujäkla bra humör i hoppklassen så han och jag lyckades vinna och är alltså regerande klubbmästare i largeklassen, trots att agilityklassen inte gick fullt så bra!


Från vänster: Frida med sin Bella, Jag och Gizmo, Malin T med sin Vera!

Mediumklassen vanns även den av en i gänget, nämligen Malin och Glada!


Från vänster: Gunilla med Kelly, Malin och Glada, Jennie med Bastian.

Även smallklassen tog vi hem, där Malin T och Signe stod överst på pallen!
Jag sprang med Kaja i denna klassen, vi var dock inte riktigt på samma planet så vi lyckades inte försvara vår titel från förra KM, tyvärr.
 
Från vänster: Emmy med sin Jack, Malin och Signe, Lina och Dilba.

Alla som var med kämpade på och var superduktiga!!


På söndag är det dags för 4-klubbs i Åhus och allroundproffsen är taggade till tänderna!
Så håll tummar och tassar för oss,
och kom gärna och hejja!

over n out

Kommentarer
Postat av: Marina

Många grattis Malin. Va duktiga ni är! :)

2009-10-17 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0