längesen sist

Exas blogg är nu uppdaterad!

Där står en del om vad som hänt sista tiden, inget speciellt men ändå.

Gizmo och jag var i Eslöv och tävlade den 6e sep,
där vann vi hoppklassen och tog därmed vår sista pinne och är alltså nu hoppklass2or!
Det var kul och jag tror att Giz gjorde sitt livs lopp!
Han är duktig när han vill min gosse!!!

Tror inte så många läser denna bloggen så jag hänvisar er till exas.
Skulle vara kul om ni som läser detta skriver en kommentar, så jag vet om det är lönt att fortsätta med denna bloggen. Känns lite meningslöst om ingen läser menar jag.


hoppas allt är bra med er där ute!

over n out

Kommentarer
Postat av: Malin och Signe

Jag tittar in då och då;)

2009-09-23 @ 12:03:36
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Anonym

jag tittar också in ;) och grattis till pinnen :)

2009-09-27 @ 20:31:16
Postat av: Jensan

Jag läser båda :)

2009-09-28 @ 12:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0