Tiden rusar!

Jaha, då sitter jag på jobbet.
Borde kanske inte blogga då?
Men just nu är här lugnt så man får ta chansen att sitta ner lite! :)

Vad händer annars?
Inte så mycket mer än jobb just nu.
Hade ju inte skadat om man hann träffa sambo, familj och vänner ibland - men det verkar dåligt med det för tillfället!

Samtidigt så får jag vara glad att jag har ett jobb ju!
Har fått oktober ut, sen får vi se hur det ser ut nästa månad - känns sådär, just att inte veta, men jag menar de kan inte göra sig av med mig, det har vi ju märkt ;)

Ibland undrar jag varför jag inte gör nåt annat, varför jobbar jag med detta?
Varför utsätter man sig frivilligt för vissa saker?
Men nånstans måste det ju vara värt det, annars hade jag väl inte strävat efter att vara kvar antar jag!

Exa är en liten stjärna i det mesta hon tar sig för!
Visst är hon jobbig, så som valpar/unghundar är, men mest av allt är hon en stjärna!
Hoppas ni kikar in på hennes blogg ibland :)

over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0